Hej hoj, hur gör man?

Jag ska berätta en hemlis för er. Japp, nu säger jag det. Jag är lite rädd för att cykla. I alla fall i stan. Det är liksom som om jag hamnar så mycket högre upp vilket innebär att ett eventuellt fall skulle bli enormt. Med lite fart på det kan det helt enkelt bli livsfarligt! Jag får då och då höra av nära och kära att jag har en vinglig gång. Att jag under promenerande titt som tätt dunkar in i personen bredvid. Tänk detta beteende på en cykel, ja det kan återigen bli förenat med livsfara.

Nu till min stora fråga. Hur kan människor cykla OCH prata eller smsa under cyklandets gång?! För mig helt obegripligt! Livsfarligt! Lägg av med det där!!! Ni är ute och cyklar!!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha bor man i Lund blir det en vana ;) det har dock varit nära ett antal gånger att jag blivit påkörd...kanske ska sluta?

2011-05-12 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0