Långfredag.

Långfredag och är hemma i Uddevalla.

Känns lite dumt att lämna SM-guldstaden Karlstad just nu...inte för att jag är något hockeyfan men en folkfest har jag aldrig sagt nej till. Men men får väl hoppas att de blir fler guld. Det blir ju SM i dans en helg i maj i Lörbergslila arena...undra om det blir samma uppslutning på torget för att fira SM-guldtagarna då?!!

Igår gjorde jag min sista praktikdag. Känns både skönt och tråkigt. Nu är det dags för mig att gå tillbaks till skolbänken... Måste säga att det är roligare att stå framför en skolbänk än att sitta bakom en!

Hörde att moster och co befann sig på IKEA så jag tog en sväng dit. Sen fick jag ju med mig en mycket trevlig resekamrat vid namn Niclas med mig påvägen hem..och tur va ju de, Niclas hade annars fått stanna i Karlstad för någon plats i bilen eller på släpet fanns det då inte hem, där var det nämligen nyinköpta prylar från IKEA skulle sitta.

Kusinerna vitamin visade mig även runt hemma, de håller ju på att bygga om...det kommer bli jättefint!

Nu ska jag försöka skriva på min eximinationsuppgift innan jag och mamma ser vad uddevalla har att erbjuda en långfredag.

Glad påsk på er!

RSS 2.0