Djävulen ska fram!

Jaha, då var det återigen dags att plocka fram djävulen i sig. Fram med hornen, svansen och treudden i handen! Ska bli djävulsk roligt!







Ha en trevlig kväll!


Kiss my hart good bye!

Jag har haft en hatkärlek till ett armband jag köpte för ett tag sedan. Ett grovt silverarmband med ett hjärta. Det var alldeles för dyrt för en student som mig och till råga på allt kunde mamma inte alls förstå hur jag kunde köpa ett armband som inte ens var snyggt, för så mycket pengar. Men ju mer tiden gått har det blivit mer kärlek än hat.

Dock har vi alla brister så även detta armband… det hade en förmåga att gå upp. I dag är inte längre armbandet i mina ägor, jag har tappat det! Men jag vill härmed utfärda en varning för dig som nu blir den lyckliga att hitta det… armbandet har ramlat av tidigare på ej lämpliga ställen… i toaletten! Men jag kan försäkra att armbandet är simkunnigt, armbandet har varit ute på djupt vatten vid två tillfällen och allt har gått bra. Men idag är det dags att kyssa mitt hjärta goodbaj(s)!

 


Fokus...på helt fel saker

När man som mest bör fokusera sina tankar kommer de alltid smygandes på… ni vet alla tankar som man skäms över att tänka. Nej! Jag tänker inte på sex. Jag tänker på hur allas reaktion hade blivit om jag bara skrek rätt ut här i biblioteket och sedan fortsatte som ingenting. Eller få dra tag i tofsen på den okända killen som sitter här bredvid. Eller gå förbi ett borde och dra ut allas datasladdar. Ja, jag kan fortsätta i all oändlighet. Folks reaktion i konstiga situationer. Åh så roligt!

Så nästa gång du har tråkigt… sätt dig bredvid personen på bussen trotts att alla andra platser är lediga, tryck på alla knappar i hissen och förklara för dina medpassagerare att det alltid är roligt med en extra åktur och slå till din obefintliga vän på axeln och säg högt och tydligt att du inte tänker ta killen framför dig mellan bena.

Trevlig dag!


LEENDE PÅ LÄPPARNA!


I dag är jag glad. Mina gipor pekar mot öronen och allt känns allmänt bra. Har en hemtenta som ska in på torsdag, dagen har varit lite gråmulen men jag är glad! Vilken härlig dag, lalllallllaaaalllaaaa! Tjoho!

Är en speciell dag på många vis. Rara Sara fyller i dag år! Så hipp hipp hurra och en klapp på det;)




Dagen till ära får ni njuta av en bild just av den rara sara och en emmeliepemmelie.

GRATTIS SARA!

RSS 2.0