Var nöjd med allt som livet ger...

Måndagskväll och det är fortfarande ljust ute. Man vill ju inte gå och lägga sig.

Har haft en mycket härlig helg. I fredags var det dags att svänga sina lurviga, vilket var mycket roligt! I lördags var det fadderhäng med tävlingar vilket vårt lag kanske inte var allt för bra på men vi är bra på mycket annat. Vi blev hur som helst lag Djungelboken, så nu är det dags att:

”Var nöjd med
Allt som livet ger
Och allt det som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!”

Helgen avslutades med häng på kajkanten med trevliga flickor och sedan Sex and the city 2, mysigt!

Bjuder på lite bilder från helgen…

 



Natti natti!


Livstecken!

Torsdagskväll, det är slutet av maj och yes, jag lever även om jag inte visat så mycket till livstecken här på bloggen. Mycket som rör sig i mitt huvud nu. Men det börjar att ta på inlämningsuppgifterna i skolan och sommarlovet närmar sig. I sommar är det dags att återigen återvända hem till Uddevalla för lite jobb och väsktkustfeeling. Nu hoppas jag på en riktig sommar med sol och bad och ljumna sommarkvällar. Det behöver vi efter den iskalla vintern vi fick genomlida.

Nu ska jag krypa till sängs och läsa Hypnotisören, tack Ellinor för boktipset, här med rekommenderar jag vidare denna spännande bok. Trevlig läsning!


RSS 2.0