Jag tänkte ringa och berätta om det inte varit för...

För tillfället har jag ingen fungerande telefon. Tillfället då man inser att telefonen inte funkar är hemskt. Ännu mer hemskt blir det när man slås av tanken att jag måste ringa och berätta detta för alla och inser att det INTE går att ringa och berätta om denna förödelse, just för att telefonen är SÖNDER! Vad gör man?!

Kanske är det som mest hemskt då man får igång telefonen och inser att det bara jag som lagt märke till att min telefon varit ur funktion, alltså inga sms eller missade samtal. Tragiskt ja, så ring och smsa nu för tusans gubbar så vi alla kan dela denna hemska stund… Emmelies telefon är ur funktion ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0