In med det nya och ut med det gamla?



Igår gjorde jag slut med min nalle. Även om jag var väldigt trött på honom så gör det lite ont när man lämnar en nalle för en annan. Man har liksom varit med om både det ena och andra ihop. Alltifrån mascarablandade tårar till glada stunder då rätt sms trillar in i rätt stund. Men var sak har sin tid. Jag har nu träffat en nalle som är mer funktionell och jag ser framemot en fungerande framtid tillsammans. Jag hoppas att vi kommer bli goda vänner, fungera väl ihop och framförallt att herr nalle är ärlig mot mig. Säga ifrån ordenligt när mina fingrar i stundens ingivelse diktar ihop ett ”fyndigt” sms (som sen visar sig inte alls blev så fyndigt) eller tar mig i kragen då jag verkligen bör skicka iväg ett fyndigt sms. Vi kör helt enkelt…

Emmelie, tager du herr Nalle att älska i nöd och lust ?

-Ja!

Herr Nalle, tager du underbara, snygga Emmelie att älska i nöd och lust?

- JAAAAA!

Jag förklarar er härmed som man och hustru, du kan nu kyssa bruden..

P.s lät bli kyssen då vi ansåg att risken var för stor för ev. fuktskada och jag är återigen anträffbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0