Är förändringens tid kommen?!

Tiden går och det blir inte så mycket bloggande. Men det är förändringens tid tror jag. Håll i er kära läsare…idag ska jag, Emmelie Andersson gå på hockey istället för BUGG?! Vad händer?

Kommer jag imorgon komma som brunett istället för blondie?

Kommer jag imorgon komma lugn som en filbunke istället för ett nervvrak inför tentaplugget?

Kommer jag imorgon gå rätt ur sängen, borsta tänderna och sen bara gå direkt till skolan typ på 5 minuter (utan 2 timmars duschning, blåsning, plattning, sminkning, val av kläderning och frulleätning)?

Kommer jag imorgon göra en budget och lämna tillbaks mina senaste inköp för att få en bättre ekonomi?

Frågorna är många, svaren är osäkra… Den som lever får se!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0