Kan den snart komma, kommentaren alla kassörskor bävar för?

Kunderna har blivit gråhåriga, barn som låg i magen springer nu och drar sina mammor i byxbenet och tjatar om godis. Den sommarjobbande brevbäraren som förr var några år äldre än mig och ögongodis har nu förvandlats till någon pojkspoling, några för långa blickar på honom och jag åker dit för barnarov! Gissar att jag precis som dem förändrats och blivit nån dag äldre. Jag förbereder mig men bävar för dagen då det kommer… ”Fråga tanten i kassan!” Gaahh!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, vet du Emmelie, denna kommentar har redan nått mina små öron i Konsum-kassan. Förra sommaren, blott 20 år gammal! Man åldras tydligen fort veckorna efter sin 20:e födelsedag ;)

2011-06-22 @ 10:14:23
URL: http://karinklottrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0