Reflektioner från Malung

Tackvare min pappa kom jag till min måldestination, Malung. Malung som denna vecka förvandlas till varje dansares Mecka. Fantastiskt!

Campinglivet här bjuder även på gemensam dusch för alla damer respektive herrar. Även det en upplevelse. Det finns folk som säger att de inte tittar på andra folk i duschen, bullshit! Jag tror att alla kikar lite på grannen bredvid, mer eller mindre. Idag har jag studerat de nakna damerna, mer eller mindre. Stora, små, långa, korta, korthåriga, långhåriga, rakade, icke rakade, fåfänga, inte fåfänga, celluliter, inte celluliter, bomber, inga bomber, ytliga blodkärl, inte ytliga blodkärl mage, inte mage, hängrumpa, inte hängrumpa. Ja det finns verkligen ALLA varianter! Så om du någon dag inte känner dig som bruden på tidningsomslaget framför dig ta genast en tur till närmsta badhus och du får se hur kroppar egentligen ser ut, olika.

Funderar på att råka ta herrarnas dusch imorgon för att även där studera olikheter, så man vet vem man ska bjuda upp. Men tur för både män och kvinnor är smaken som baken (med eller utan celluliter, hårig eller ej)…delad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0