Hur hade folk beskrivit mig som radiopratare?

Igår lyssnade jag och mamma på radion och kom in på hur radioprataren egentligen såg ut där hon satt. Vi hade två vilt skilda bilder av henne och jag kunde inte låta bli att googla fram henne. Mamma var närmast och min fantasibild sprack helt, otäckt!

Jag undrar hur folk som inte känt mig beskrivit mitt utseende utifrån min röst? Hade jag blivit en timid, smal, kortklippt kvinna eller en blondin med stripigt hår, mittbena och sillisar eller varför inte en beige kvinna i grå kjol med blusen knäppt upp i halsen prytt med ett halsband utanpå kragen? Hade man blivit chockad om man googlade fram denna bild?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0