Kö till ICAs hyllor på alla hjärtans dag...



Om ni tittar noga innehåller ICAs rakgel Dam, med Aloe Vera. Nu till den stora frågan; är det någon som vet om man kan köpa rakgel innehållande man, med Aloe Vera? Finns valmöjligheten att välja man med andra egenskaper till och med?  Man med humor? Man med stor plånbok, man med charm? Frågorna är många och är givetvis värt en tur till ICA. Men om fler gjort samma upptäckt gissar jag att hyllorna med män på flaska redan är slut, speciellt en dag som denna! Hade varit jävligt praktiskt annars. Spruta ut en liten klutt till middagen sedan liksom.

Annars får jag väl nöja mig med min kära gubbe i örat, Harald. Synd att han är så liten att krama om i soffan bara…



Trevlig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha va gullig!!

2011-02-14 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0