Tillbaks i landet lagom

Då var jag återigen hemkommen från lusekoftelandet. Har varit fem goa dagar med intressanta föreläsningar och trevliga utflykter. En av dagarna spenderade vi lite tid i den fantastiska Vigelandsparken med vackra statyer och tankar om människans liv. Från bebbe till pensionär och alla de härliga respektive jobbiga stadierna man passerar genom livets gång. Var mycket imponerad av konstnärens tankar.

Trötter som jag nu är ska jag bädda ner mig framför tvn och njuta av att helgen ligger framför oss. Som i ett försök att hålla sig kvar i Norge ytterligare ska jag kolla på Skavlan.


    

Vigelandsparken. Fantastiskt med alla dessa människor.






Klem på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va du är heeeet! Barca, nedräkning! pöss

2010-10-10 @ 17:58:30
URL: http://paret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0