När världen blir så där liten...

Befinner mig som sagt var i Oslo med klassen. Blev av en slump tilldelad en sambo för en vecka. Igår då vi skulle somna kom vi fram till att vi har gemensamma bekanta, samtalet fortlöpte och det visar sig att vi har samma smak av killar då vi båda har flirtat med samma kille vid ungefär samma tidpunkt. Förutom samma smak på killar har vi även samma smak på skjortor, då vi båda avskydde en skjorta som personen ifråga använde flitigt. Grabben måste alltså ha haft en stor charm eller något annan dragningskraft som fått oss båda på fall trots ful skjorta. Borde nog kontakta honom för tips...då kanske jag skulle kunna lämna tillbaks klänningen jag idag införskaffa mig och slänga på mig en gamal trasa, blir ju billigare så.. ;)

Nu ska jag sova, måste ju vara pigg imorgon så jag hinner först att flinga med de söta killarna då jag tydligen har konkurrens. Bilder från härliga Oslo kommer senare. Natti på er!

P.s min veckosambo hatar att gå i affärer...det gör inte jag, vi är inte lika i allt. Tur är väl det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0