En dag i mitt liv...

Går in på toaletten för att slänga trosorna i tvättkorgen. Öppnar locket och slänger i dem…sekunden senare inser jag att trosorna inte ligger i tvättkorgen utan i toaletten!! Tankarna far igenom huvudet på mig. Vad fan gör jag nu?! Spolar? Nä, kan bli pinsamt om Bertil (hyresvärden) ska fiska upp mina blommiga trosor då jag förklarat att det är stopp i toaletten. Fanns egentligen bara en sak att göra, ta upp dem! Ner med handen tillräckligt långt för att nå trosorna! Tur i oturen var att de hamnade mest på kanten och slapp bada helt och hållet.

Ja, kanske dags att lägga lärarrocken på hyllan och istället bli rörmockare? Nu ligger i alla fall trosorna i tvättkorgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0