Då så...

Hemtentan var inlämnad och skulle bara ner till stan för att växla pengar. Står vid bankomaten slår in hur mycket jag vill ta ut och allt går fint tills kortet kommer ut…eller rättare sagt INTE kommer ut! Ser det liksom men får inte tag i det och vipps så åker det in i den förbannade automaten ”Teniskt fel, bankomaten tar ditt kort”…Jo, man tackarl!!!

Där stod jag utan kort och några stora summor pengar med vetskapen att jag ska åka till Barcelona dagen därpå. Sista hoppet var inte släckt men förblev lika släckt som bankens lokaler skrek, stängt! Med gråten i halsen, hundra telefontal senare har min kära vän Sara gått in som räddare i nöden. TACK SARA RARA!

Efter att ha varvat ner ett tag är jag nu packad och klar för äventyr med fantastiska vänner i Barcelona!

Ta hand om er, det ska jag försöka med!

I’m gonna sing this song with all of my friends… trallallalalllaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0