Att få följa med eller inte få följa med...

Att packa har aldrig riktigt varit min grej. Vad tusan ska man ta med sig?! Jag är ju av den naturen att jag vill ha med mig allt! När jag står där med en tröja i var sin hand och en av dem ska få äran att packas ner kommer alltid ”Tänk om”… ja, det kan regna, vara för kallt, för varmt eller kanske allt på samma gång? Det slutar alltid med att det blir båda tröjorna. Sen kommer jag till byxorna... ”det är nog bäst”…ja, jag kan spilla, jag kan ramla och slå upp knät på brallorna och vad ska jag ha då? Min kära far har lyckats med bedriften att även tappa bort ett par byxor under en resa och detta skulle ju kunna vara ett släktdrag sååå…det är nog bäst att jag packar ner ett par byxor till!

Ni förstår, det är inte lätt för gubbarna uppe på hjärnkontoret att komma överrens. Synd bara att Ryanair inte tar hänsyn till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0