Veckostart

Måndagmorgon. Nya tag och nya möjligheter, jag vet inte det jag! Började morgonen med att snooza så länge så att snoozen stängde av sig själv. Skönt med mindre klokt då jag skulle upp och plugga. Sen möter jag en apelsin med lika många kärnor som klyftor...hur kan det vara möjligt då det ibland finns apelsiner utan kärnor och idag full av de små hårdingarna. Är det kärnornas krig mot mig? 

Ja, nu fortsätter jag månagen och tror att den kommer bli en mycket härlig dag! 

(Ber redan nu om ursäkt för ovanligt mycket stavfel. Har en lånedator där jag inte riktigt hittar knapparna som på min egna plus att knappen d är ur balans... han kräver extra mycket tryck...kanske är han som mig...arbetar som bäst under tryck? Eller ja, då har man i alla fall inget val, även om arbetet kanske inte blir lika bra, eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0