hmm...

Nu har jag äntligen fått tillbaks min dator! Så skönt att slippa kånka runt på en lånedator som luktar bränt. Nu hoppas jag bara att den fungerar som den ska. Orkar inte installera alla program en gång till, blir fullständigt galen varje gång!! Så nu håller jag tummarna.

Förresten, varför är det så att allt händer på samma gång? Börjar en hårprodukt ta slut inser man snart att alla ens hårprodukter börjar ta slut. Detta innebär att det blir en mycket stor utgift på en och samma gång. Samma sak gäller smink...börjar pudret att tryta jo visst tusan är mascaran också torr. Detta gäller inte bara skönhetsprodukter utan livet i stort... antingen får man massor av bra erbjudande eller så är det precis tvärt om. 

Nä, nu ska bitterfittat släppa datorn och krypa ner i sängen och hoppas att hon vaknar som galdfitta imorgon, god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0