Siktar mot stjärnorna...

Kallt, blåsigt, och snön har lagt sig på marken som florsockret gör på en semla. Andra dagen i rad jag lyckats snooza förbi snoozen, vad händer? Är det kroppen som säger att det är dags för ide? Eller kroppen som säger att fröken Emmelie ska lägga sig tidigare på kvällarna? Något är det i alla fall.

Ska förgylla kvällen med fika och en tur till rymden där jag förövrigt hört att det inte finns några känslor. Med på rymdfärden ska min kära följeslagare Sara. Tror vi kommer få en trevlig kväll! Håll i hatten!

(Har tyvärr inga bilder att bjuda på då jag har en jj##//!!!!!!??!HG%###¤ !! lånedator..) Jag är inte bitter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. kamelen ja! Jag har beställt tre från Egypten. Vi kan väl mötas i rondellen i skolan innan och rida ett varv. haha.. va kul att det hade varit! Längtar till kväll då vi ses min kära ninjakollega;)



big kiss.

2010-11-11 @ 11:38:37
URL: http://paretb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0