Precis som sist vi sågs...

Igår var det dags för ett kärt återseende av gammal vän. Så kul att träffas då vi inte ses så ofta. Men allt var precis som vanligt. Du glittrade och bara stråla värme och ljus. Adventsljusstaken är nu på sin plats!
Det där med att få upp julstjärnan/adventsljusstaken tycker jag är något speciellt. Minns så väl när mamma satte upp den i mitt lilla flickrum och fick sova med det mysiga skenet av stjärnan. Behöver jag skriva att jag och min kära vän sov ihop inatt?
Ikväll är det dags för tacksittning. Men innan det ska jag njuta av morgonkaffet och även hinna med att plugga. Det sistnämnda är mindre njutningsfult.
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0