Jag har fattat...

Tisdag och idag kom den. Förståelsen över att grammatiktentan börjar närma sig med galet stora steg. Förståelsen över att jag har sjukt många timmar framför mig i bibliotekets lokaler. Förståelsen över att jag kommer vara mer vän med bibliotekarierna än mina riktiga vänner och förståelsen över att min lägenhet återigen kommer att läggas i min obefintliga städerskas händer... I dag förstod jag att jag har sjukt mycket att plugga och att jag längtar tills den 3 december klockan 13.00 då min grammatiktenta och övriga inlämningar är inlämnade och denna delkurs förhoppningsvis är avklarad.

Jag längtar!

P.s längtar även till jag får min dator tillbaka och jag återigen kan bjuda på lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0