Jag rättar...mig!

Läraryrket, visst jag får sommarlov, höstlov, jullov, sportlov, påsklov… men har kanske i dag för första gången förstått vad jag gett mig in på… rättning av prov, uppsatser, inlämningsuppgifter, kompletteringar och fan och hans moster…

I dag tar jag tillbaks alla gånger jag varit arg på lärare för de spillt kaffe på mitt finskrivna prov eller att rättningen gått någon dag över tiden. Jag förstår er… kaffefläckarna var för att ni gjorde allt för att hålla gluggarna öppna och de försenade proven var för att inte ens kaffe hjälpte er att hålla er vakna. Så förlåt Kristina, Gun-Britt, Lasse, Alma, Bengt, Berit, Ingela, Kalle att jag ibland tog i lite hårt, jag är idag övertygad om att ni gjorde så gott ni kunde!


Kommentarer
Postat av: Elli Pelli

Haha Kalle, Ingela, Bengt och Gun-Britt, vilka stjärnor! Heja Äsperöd.

2010-03-30 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0