Söndag

1:a advent… nu lackar det mot jul! I vanliga fall är jag inte mycket för katter men i dag har jag verkligen velat ha en katt… en lussekatt! Tog mig en sväng till Pressbyrån här intill men där var det endast katter med saffran i vilket inte är min cup of the. Får bli en annan dag helt enkelt.

Nä, nu är det dags att börja uppladdningen för kommande vecka. Blir mycket plugg gissar jag. Kanske är bra då jag inte har tid att göra slut på pengar. Hur ska man klara december och januari? Hur var det nu mamma och pappa… blir ni fortfarande glad om ni skulle få en teckning? Saknar träslöjden, då hade man ju alltid ett säkert kort under granen… :)

Sov gott vakna torrt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm .. det är något som jag aldrig kommer att glömma:)Vi får ta glögg/julmustmys snart innan vi alla åker hem. pööss

2009-12-03 @ 19:02:31
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0