Om en månad...

Shit Maj-Britt! Tiden bara springer iväg… en månad kvar till julafton… ojoj! Kanske dags att börja bli lite snäll så att man kan få sig ett och annat paket av herr jultomte. Ringde mamma förut och då störde jag mitt i henne uppsättning av julstjärnor och oj vad sugen jag blev på att sätta upp staken i fönstret. Var nästan halvt på väg ner i förrådet då jag insåg att jag hade nattlinnet på mig, och orken att byta om igen fanns inte men i morgon ska staken stå i fönstret!

Har varit mycket dålig på att uppdatera min blogg, men nu en kort resumé… Mamma och Bella var här på besök, blev mys och shopping, trevligt! Veckan därefter kom Bella återigen på besök men då med pappa som resesällskap, Bella övningskörde upp (Imponerad av Bellas körning och pappas lugn) och hann med en sväng på danstävling, roligt! Alltid lika skönt att träffa familjen!

Jag har även hunnit med att få finfrämmande av vännerna hemifrån och slått klackarna i taket ett flertal gånger!

Livet leker… (om man förtränger uppsatsskrivandet!)

Jag säger nu puss och kram och nyp i stjärten!

P.S Avslutar dagens inlägg med morgondagens citat av kära Thörnblom…

”Det är fiffigt att hitta glädjen i det tråkiga som måste göras”

Ja, jag har ju alltid gillat att trycka på knappar… får väl se uppsatsskrivandet som ett tillfälle att trycka på massa knappar… räknas tangenter som knappar?!

 


Kommentarer
Postat av: såsen

men inte ska du ha staken i fönstret:D

Nästa inlägg förväntar jag mig handla lite mer om din kalender:)

Snart är det freeeedag!

puss

2009-11-26 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0