Fredagen den trettonde...men i morgon nya tag!

I dag har jag haft en hängig dag, vart lite små putt och känt mig allmänt irriterad… inte ens en sväng på stan kunde muntra upp mig. Tror att de kan ha många orsaker… mörkret, dagens datum, ont om pengar, skrivkramp när jag som mest behöver skriva på min uppsats osv…

Sara Såsen (sorry för namnet men vet inte hur jag ska skilja båda Sarorna åt) satt igår och skrev så fint i sin otroliga kalender och jag blev såå sugen på att köpa en ny kalender och sitta och skriva in alla födelsedagar m.m. men inte ens det kunde jag hitta på stan, pust!

Men dagen börjar lida mot sitt slut och en ny dag med nya tag närmar sig med stora steg. I morgon hoppas jag nämligen att min kära pappa och syster kommer och hälsar på. Tanken är att Bella ska övningsköra upp så lite hänger på vädret. Tänk att min söta lillasyster ska köra… det var ju som igår hon lärde sig cykla;) Men jag är övertygad om Bella kommer köra som en gud när hon fått tillräckligt med kärringstopp och kört på trottoarkanter! Och i morgon kväll är det ju även dags för Elin och Daniels inflyttningsfest, trevligt trevligt!

Nu ska jag knyta mig men vill avsluta detta inlägg med morgondagens citat ur Mia Törnbloms bok… ”Vårt liv är här och nu och bara vi kan välja vad vi vill göra med det”

Tänk på den du… hmm, innebär det att jag slipper diska?!

Dröm sött alla!


Kommentarer
Postat av: elin

gå in på www.tryckdig.se så kan du desiga din egen kalender:) Har jag gjort men har ej fått den än..puss gumman!

2009-11-15 @ 17:03:49
Postat av: bella

hah jag var ju grym ! körde ju till och med i karlstad där det var som mest .. när både du och pappa var väldigt rädda inerst inne ! hehe men klarat det gjorde vi alla tre så bra ! PUSS Å KRAM

2009-11-26 @ 21:33:34
URL: http://jellobello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0