Då var det gjort...

Fredagskväll och alldeles strax läggdags.

Mina vänner, jag har tagit baconsnuvavaccinet… Jag har varit väldigt kluven inför detta men nu är det gjort, nu får framtiden utvisa om det var bra eller inte. Men om jag nu skulle få barn utan armar är jag ju inte ensam, hörde idag något om att det var ca 3 miljon som tagit vaccinet. Har varit lite mör efter sprutan och har fått ont i armhålan. Häromdagen diskuterade jag och några kompisar om varför man tog den i armen och inte i rumpan som man i vissa fall gör… med tanke på att jag har ont i armhålan nu är jag glad att sprutan just tas i armen...

I dag har jag haft en riktig slappardag… har sovit alldels för mycket… skönt då jag kan skylla på vaccinet;) Men en kraftansträngning har jag gjort… slängde i dag ihop en flygande Jacob, blev riktigt lyckat!

Hörreni, jag har ett litet dilemma… ska trycka mig en personlig almanacka och tror att jag bestämt att jag inte vill ha en bild på framsidan, utan text… den stora frågan är nu vad för text. Har fått in ett förslag… ”Snart är det fredag igen…” (tack Såsen) men är inte helt hundra. Så om ni nu skulle råka ha lite tid över och inte nog med era egna problem får ni hemskt gärna tipsa mig om någon trevlig liten text.

Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Elli Pelli

Va det en..?!

2009-11-28 @ 09:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0