Vardag

Måndag igen efter en mycket härlig helg! Har ju haft min mamma på besök här i Karlstad. Så det har blivit en hel del flanerande på stan och mycket mys.


Just nu sitter jag och äter melon och väntar på Ballar av stål. Kan inte hjälpa det men tycker det är så otroligt roligt att se folk bli rädda eller hamnar i andra knepiga situationer. Kanske är det för att jag skulle kunna se mig själv i situationerna? Tänk er själva hur ni skulle reagera om ni skulle få en hink med is över er då ni stod och duscha i badhuset! Gud, vad jag hade skrikit!


Annars i veckan är det dags att ta tag i uppsatsskrivandet på allvar. I dag satt jag mest och fundera på vart jag skulle börja men kom aldrig fram till något så jag hoppas att en natt med sömn sätter pusselbitarna på plats. Fick även tillbaka metodtentan i dag, skönt att den är avklarade nu!


Sen blir det ju även Vårruset på onsdag och sen får vi väl se vad veckan har att erbjuda...en utgång på lördag kanske?


Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0