The time of my life?!

Har precis kommit hem från skolan. Har suttit med uppsatsen hela dan och varit allmänt irriterad. Känslan av att vilja sparka på något har infunnit sig oftare än vad jag fått ned ord på pappret.

Tänkte gå och handla lite MEN min ork tog snabbt slut då jag kom innanför dörren. Fundera på vad som gick på tvn ikväll och kom inte fram till mycket. Jag öppnade skåpet med dvd och där...Dirty dancing! Så just nu sitter jag i soffan med mammas goda bröd, en kopp te och en underbar film...det banar för ett gott slut på dagen i alla fall!


(Men har fortfarande svårt att acceptera att Baby är lillasystern i familjen. Har under alla år trott att det varit tvärtom!)

Puss o kram på er!

NOBODY PUTS BABY IN A CORNER!


Kommentarer
Postat av: Elli

Du är bäst och sötast!

2009-05-13 @ 00:16:26
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha :) Skön bild! hoppas allt är bra med dig. laddad för campusparty?pöss

2009-05-13 @ 20:36:51
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: elin

vilken fin bild på dig gumman! Haha vad roligt att du alltid har trott att baby är äldst, du är rolig du! puss

2009-05-14 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0