Tårtkalas...

Onsdag... men känns som fredag.

I dag har jag suttit och försökt komma på vad jag vill skriva min uppsats om, men utan resultat. Var först inne på nätmobbning och hann bli riktigt taggad... men så bra fick det ju inte vara! Måste tydligen vara mer inriktat på samhällskunskap och undervisningen i det, så nu är det bara att tänka om. Har ni några förslag tro?


I dag mina vänner så serverades det tårta på universitetet för att fira att Karlstad blev årets studentstad! Lund och Uppsala... släng er i väggen;) Tårtan var god, men studentstad?! Hmm?


Inte nog med tårta... efter en lång dag i skolan tog jag och Sara oss en tur till stan för att flanera lite. Behövdes! Såg att första glassuteserveringen öppnat, härligt!


Nu ska jag börja ladda upp med melon inför onsdagens höjdpunkt... Grey´s!! Det är så bra nu! Sist program satt jag för mig själv och grät..och nu menar jag inte en rinnande tår på kinden... Nej! Jag bölade och tårarna sprutade som rena rama vattenspridaren! Hoppas med spänning att detta program är minst lika bra!


Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0