Solen, hoppas att du vilar upp dig...hoppas nämligen att du får en häktisk sommar!

Har varit dålig på att uppdatera, har haft fullt upp med uppsatsen. Känns som jag sitter hela tiden men inte kommer någon vart. Men jag hoppas att det snart släpper för nästa vecka ska det in en hyfsat klar version. Så nästa vecka...en trött, stressad och grining Emmelie!


Längtar så otroligt mycket tills den 5 juni... då har jag lämnat in uppsatsen och opponeringen är gjord (hoppas hoppas det går vägen) plus att jag ska klippa till skatbot och få bort all utväxt, skönt! Vet inte riktigt när jag far hem till Uddevalla. Men det närmar sig. Ska bli roligt och skönt att umgås med släkt och vänner hemma. Sen ska det faktiskt bli riktigt gott att börja jobba... att kunna gå hem efter ett arbetspass och bara njuta av att vara ledig och inte känna att man måste plugga.


I dag har det inhandlats bikini... inte mitt favoritplagg precis men naken är väl kanske inte så lämpligt att gå?! Så nu är det bara för solen att titta fram...även om det är lite skönt att det inte är allt för gott väder nu...är rädd att uppsatsen kommit i skymundan ännu mer då. Så solen, du kan sakta men säkert börja värma upp dig...för jag hoppas att du får tuffa arbetsdagar i sommar! Heja solen och fint väder!


Nu ska jag försöka plugga lite innan jag sätter mig framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kääämpa på:)kommer du på lördag förresten?pöss

2009-05-21 @ 08:48:31
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0