SKITSNACK!

Är det någonting som är säkert så är det att alla gör det... bajsar! Men varför är det såå pinsamt att råka släppa en brakare eller släppa en liten fis med en otrolig odör? Hmm!

Vad gör man då man nu har gjort tvåan?


Skyller du lukten på den innan dig, då det var du själv som lade äggmöken? Eller var det faktiskt så att det var den innan dig som släppt ett riktigt åskväder... går du in då?


Jag tror att jag känner en från varje kant, en som aldrig skulle gå in på en toalett med en doft som inte är hallon och en som stolt skulle kunna gå utifrån toaletten och säga "Japp, det var jag, lite risig i kistan" (Inga namn nämnda)


Men vad gör man då man inte kan hindra sitt tryckande i magen som man vet kommer låta som värsta trumsolot? Sätter man på kranen för att dölja ljudet? Men är det inte då rätt självklart vad man gör där inne? Lägger man papper i holken och hoppas på att det inte ska bli stopp denna gång heller?


Sen då? Då man väl tömt sin mage? Vad gör man med lukten? Pumpa extra tvål i handfatet? Spraya med hårspray? Har även fått tips på att hälla lite tvål i toan...


Ja, lika många ord det finns för bajs och att bajsa tror jag att det finns sätt att gå på toa, dölja ljud och doft! Men en sak som är säker... alla gör det!


P.S Kan ju avsluta med ett tips från pappa som man kan ha användning av den dagen man hamnar på en arbetsintervju med en mycket präktig och strikt chef. "Tänk på att han/hon också går på toaletten och då tror jag då inte att han/hon har samma ansiktsuttryck!"  


Ha en skitbra kväll!


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg:)

2009-05-05 @ 18:48:15
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag vet en person som inte tyckte det var viktigt att stänga dörren och två blondiner fick höra ett viss plupp-plupp-plupp-ljud. Då tycker den ena blondinen att den andra ska gå och stänga dörren. Den andra blondinen gillade det icke! Ett litet minne bara..=) PUSS

2009-05-05 @ 22:01:44
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0