Fredag och helg! Göttans!

I dag har jag fått klartecken om att mitt nya ämne är godkänt att skriva om, så min uppsats ska handla om källkritik. Känns gott att ha ett ämne, nu är det bara inläsningen och skrivandet kvar;)

Har precis kommit hem efter att ha tränat en stund. Avslutade det hela med lite solning. (Sola skiner inte riktigt alltid i Karlstad) Men de som påstår att solning är avslappnande kan jag inte hålla med. Jag ligger ständigt och spänner mig.  Otäcka tankarna rusar mer i huvudet än vad jag gjorde på löpbandet! "Passa så att jag inte bränner mig, låste jag dörren? Alla nyheter man hört om att pervisar satt upp kameror, finns det en kamera här? Går solariet att öppna? Och nu till min värsta tanke efter att någon kompis berättat om en film... att någon ska spika igen solariet och jag får brännas ihjäl!!! " Så avslappnande, NEJ! Men det där med att brännas ihjäl... måste ju vara en rik mördare som har pengar till att hålla solariet igång...

Träningen ja, tänkte ju ladda upp inför vårruset nästa vecka (kanske lite väl optimistiskt att starta en vecka innan, haha) Men vi får ju picknickkorg efteråt. Jag tror att de skulle kunna lägga i vad som helst i korgen, skulle äta allt. För efter man sprungit/gått de 5 kilometerna så är man så sugen och hungrig på något!


Nu ska jag fixa till lägenheten lite, för i morgon får jag besök av mammsen! En helg på stan med trevligt sällskap och inget plugg, helgen kan ju inte bli annat än bra!


Ta hand om er!


Heja heja! Dags igen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha en jätte mysig helg nu vännen!!!

Å vi kommer vara bäst på VÅRRUSET;D

pöss å godnatt

2009-05-08 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0