En dag i mitt liv...

Tänk att det är så mycket roligare att sitta och skriva här än på uppsatsen. Men känns lite bättre idag då jag fått in två intervjuer i alla fall.


Annars har det inte hänt så mycket... Jag har nare, har precis varit otroligt sötsugen, gick för att köpa något gott men istället för den lockande pärlbollen blev det i sista stund en banan. Jag tänkte att om man inbillar sig riktigt ordentligt att den smakar som en chokladboll kanske den gör det... Men inte då! Den var inte någon höjdare alls faktiskt... den hade legat framme ett tag och smakade banan som legat fram i skålen alldeles för länge. Men summan av kardemumman... nyttigare med banan i alla fall!

Nu ska jag försöka göra ett sista skrivrace innan jag beger mig hemåt. Även om det kanske är lugnare att sitta här och skriva... åskan har återigen besökt min lägenhet! Lyckades till och med få med mig ett skohor ut i hissen idag... tror att skohornet hade hoppats på att få åka snålskjuts på min väska, men den gick inte! Skohornet fick återigen bli instängt och hoppet om att se den vida världen infriades inte! Även om det vart en syn... en stressad tjej med ett svart, långt skohorn hängandes på väskan... Hmm, kanske hade blivit morgondagens trend?!


Kram banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0