wrong way?

Hallå, tittar på Linda Rosing som söker kärleken och det känns ju otroligt otroligt lustigt med dom stora brösten... på hennes vän Bobby. Han satt där med en väldigt urringad tröja och ojoj! (Större än mina???!!! ajaj!)


Har min praktik just nu så de blir inte så mycket skrivande... en del att göra plus att jag är väldigt trött då jag kommer hem... och detta gjorde sig påmint då jag idag sätter mig på en buss med siffra tre på (en buss som varannan slinga går till universitetet) men då jag inte tittade så noga så hamnade jag på fel tur och fick sitta i en tyst buss med busschaufför på en hållplatts i Karlstad jag inte visste fanns... varje dag bjuder på en ny upplevelse, sen om det är en bra sådan eller inte är frågan?!


Förresten, såg Ballar av stål i går på kanal 5(?) Shit vad kul! Älskar när folk ställs inför prov på vad som egentligen strider mot våra sociala mönster! Haha!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0