Tisdagkväll


Måste bara få lätta mitt hjärta om dagens ungdom... och nu talar jag inte om mina små tonårstroll på praktiken. Utan hårdsminkande tonårstjejer längst bak i bussen! Blir galen! Var på väg hem och det enda jag hörde hela vägen hem var någon fruktansvärt dålig musik från mobilen som alla sjöng med i. Var allmänt coola helt enkelt (enligt fjortis filosofin ni vet)

Nu till de som fick mig att verkligen att reagera. Några av flickorna i gänget gick lite före och de andra i gruppen ropar "Men HOROR, vänta då för fan!!!" Hallå??? Horor? Var bra nära jag gick fram och sa till dessa nya sorters Vicks blå (hårda på ytan och en sörja i mitten) att de borde gå hem och utöka sitt vokabulär och slå upp ordet hora. Ni kommer då förstå att detta inte är ett ord man skriker till en kompis!!


Men jag höll masken och förblev för dessa fjortisar en gammal surFITTA...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Emmelie va det inte iår vi skulle vara GLADfittor och inte BITTERfittor??

2009-03-24 @ 20:27:42
URL: http://sarapamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0