Lördag

Haha, ligger i går och tittar på let´s dance känner mig lite trött men tänker att jag måste ju se vem som tar hem det hela. Vet att jag tänker att nu är nyheterna över så nu är det inte långt kvar... elva vaknar jag. Har inte en susning av vem som vunnit eller att jag över huvudtaget somnat. Lyckas ta mig in på text-tv och får där se att Magnus och Annika vann... KUL! Lägger mig tillrätta och somnar bums.


Sen börjar jag tro att jag blivit knäpp... det är snöoväder ute men ändå går jag här med snuvig näsa, kli i ögonen och nyser värre än Prosit i snövit... Pollenallergi. Kan ju inte påstå att jag laddat upp för pollensäsongen med massa tabletter och droppar, onej! Så idag är det väl bara att rota igenom några sommarväskor ihop om att hitta någon gammal allergitablett.


Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, får se hur det går. I kväll blir det utgång, ska bli kul.


Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0