En lördag i mitt liv!

Har inte hänt mycket i mitt liv idag. Vaknade fler gånger i morse, tror kanske att mina tidiga morgonar satt sina spår på min dygnsrytm. Eller var det kanske ljuset som strömmade in genom fönstret? Gick i alla fall upp vid tio men kände att John Blund fortfarande var i ögonen så jag återigen och la mig. Var inte på benen igen förrän halv två. Men det var väl behövligt!


Har haft en allmänt tråkig dag. Men efter att jag nu sett en halvtimme på Robinson känner jag mig genast mycket nöjdare med min dag. På riktigt, vad är det för fommar som tar sig till en geggig strand på någon jävla ö med en massa otäcka djur?! Det skulle krävts otroligt mycket pengar för att jag skulle satt min fot på det stället i mer än en minut! Men man ska kanske aldrig säga aldrig... det var ju en del lärare som gett sig in i leken... kan eleverna vara så illa att de vill ta ledigt för att åka till ett helvete? Eller ser lärarna som är med Robinson ön som ett paradis och skolan som ett helvete?

Hur som helst, jag är heller omringad av tre klasser med sjuor i en vecka än en vecka på någon vidrig ö!


Ska njuta lite extra när jag lägger mig i min underbara säng och slippa dropparna från palmbladen och äckliga smådjur! Skulle jag kanske ta och njuta av en dusch också? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hade gett mkt för att se dig där på den geggiga stranden, helt blöt, hungrig och rädd för alla djur! Hade vart en rolig syn:) puss!

2009-03-22 @ 16:16:49
Postat av: Anonym

Elin var det som skrev, som vanligt kommer inte mitt namn med, blir alltid så när jag kommenterar i din blogg. knepigt du!

2009-03-22 @ 16:17:59
Postat av: Nathalie

Jag hade vart LIVRÄDD för alla kryp...Uhhhh

Ha en bra start på veckan gumman pöss

2009-03-22 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0