ÄNTLIGEN!

Fredag hela veckan, fredag hela veckan lång?! Kanske inte riktigt... men ju fler dagar de går desto närmare kommer man just fredag...


Gert Fylking har ju som bekant blivit känd för sitt utrop av "Äntligen" varje gång Nobelpristagaren i litteratur redovisas... Men jag skulle vilja säga att Gert Fylking missbrukat detta ord... Jag skulle vilja säga ÄNTLIGEN för att Så det ska låta är i full gång. Härliga toner med bra artister (även otroligt snygga artister... som t.ex. en viss Martin Stenmark) Underbar fredagsunderhållning... (har faktiskt till och med övergett Let's dance och dess första timme.)


Detta inlägg skulle jag vilja avsluta med att säga att "mina" nya elever har inte bara bra musiksmak... de är ena hejare på skolan också... att det kan skilja så mycket mellan olika skolor är otroligt! Från att se till att elever inte hoppar ut genom fönster till att kunna föra en vettig diskussion med eleverna. Fantastiskt!


Nu ska jag sova!

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0