Sommmmmmmar sommmmmmmmmar och.... moln?!

Nu håller jag på att packa som bäst, i morgon bär det iväg från det Värmländska skogarna till bästkusten! Ska bli skönt att under sommaren ersätta de gula och orangea bussarna med de blåa bussarna och all skog ska få bytas ut mot hav och klippor! Måste säga att jag gillar Uddevalla, en stad med mycket potential syn att den inte utnyttjas till fullo bara. Vänta bara tills jag blir politiker i Uddevalla, då ska det då bli fart i centrum och strandpromenaden och dess omnejd kommer bli en känd prick på kartan;)


Det här med att packa förresten... ojoj! Jag tror aldrig att någon har kommit med större packning än vad jag gjort under hela min livstid... Vad det än har varit, tältande bland pissmyror, dansutbildningar, resor hemfärd och bortfärd, det slår aldrig fel! Och heller inte denna gång! Det är väl bara att kånka på och hoppas att jag slipper tanken "Shit, den klänningen är ju kvar i Karlstad" så att allt kånkande inte varit förgäves!


På midsommar bär det av till Grebbestad, campinglivet here we come! Dags att återigen ta plats i förarsätet i husbilen och hoppas på att vi kommer framåt! Nu håller vi bara tummarna för vackert väder! Vi alla kan ju be en extra bön om en midsommarafton med sol (för en gångs skull!)


Nu ska jag inta sängläge och njuta av de sista timmarna i min egna lya!


Puss ock kram på er!   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får göra soldansen dagen innan midsommar.. det lär funka. Vi kan väl samlas kl. 2000 på torget i uddevalla med indianutstyrsel:) det är värt ett försök, hehe. nu åker jag upp idag, vi åker nog om varandra men vi ses ju om en vecka :)pöss

2009-06-09 @ 13:33:36
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0