Sol! :)

Vart en härlig dag i dag tillsammans med min Elli. Vi var på Rödön för att njuta av solen. Gick bra till en början men sedan blev det lite kallt, men filten var med så ingen nöd på oss inte. Vi åt och drack och hade det så mysigt så!


När vi lämnade Rödön vart jag så himla sugen på att se på film så jag åkte och hyrde Wallander (Hämnden). Hallå tänker ni... varför sitta inne och titta på film när det är fint väder ut... Men jag har lösningar på allt! Det blev balkongen med datorn i knät... mysigt! Men fick skärpa till mig då jag bara ville hålla för ögonen eller skrika... vad ska grannarna tro?


Nu ska jag ta och sträcka ordentligt på mg... börjar få träsmak i baken. Sen är det kanske dags för det spännande momentet... se om Uddevalla kommun bör döpa om Rödön endast till ön... för den röda färgen kan ha tagits med hem till Emmelie Andersson. Rödemmelie...hmm?!

Puss och kram och nyp i stjärten


Kommentarer
Postat av: elin

gud vad fuskigt! Här i Karlstad är det inte alls fint väder. Är det inte konstigt, jag menar det heter ju trots allt "sola i karlsta" och inte "sola i uddevalla"! Märkligt det där! Saknar dig, ses på fredag! puss!!

2009-06-15 @ 18:54:36
Postat av: Elli

Alltid lika roligt att mysa med dig! Nästan lika trevligt som hälsopedagogiken ;). Pusss

2009-06-16 @ 10:03:10
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0