Man ska ha husbil!

Husbilen är hämtad och resan gick smärtfritt... i alla fall vad jag vet och har uppmärksammat. Såg dock en krökt stolpe precis vid min parkering...hmm, kan det vart jag i alla fall?


Pappa, en stund på vägen hem så körde jag på strecken, du vet så att jag vet vart jag har bilen... och jag tror att jag var rätt bra... strecken synttes i alla fall inte och jag hamnade inte i diket! :) Men pappa, var beredd, det kan hända att jag ringer med gråten i halsen och ha fastnat mellan två husvagnar! Hjälpe mig!


Nä, nu är det läggdags. I morgon gäller det ju att sjunga upp strupen så att den är redo för små grodor och Andersson och jag. Packa är ju också en av punkterna på dagordningen i morgon...svårt! Frågan är om man ska gå efter de negativa tankarna och packa ner paraflax och regnställ eller om man ska ta och gå efter de positiva tankarna och satsa på bikinin. Jag gissar att jag som vanligt gör en helgardering! Om nu paraflaxet måste upp kan man ju alltid ha bikinin under... då fick man ju njuta av de båda plus ingen onödig packning!


Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-18 @ 21:43:24
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har helgarderat mig när det gäller packningen, frågan är nu hur fan vi ska få plats i husbilen, vi skulle nog behöva ha släp efter!!

2009-06-18 @ 21:44:15
URL: http://sarapamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0