E(mmelie) som i Elefant

Har idag börjat en ny kurs. Satt innan vi skulle in på lektionen och önskade att vi denna gång skulle få oss en riktig hunk till lärare. Har nämligen en egen teori om att man skulle lära sig betydligt mer om man hade haft lite ögongodis framför sig...men om det finns högre makter så ville de mig inte väl idag! Fick lov att nöja mig med en man som började sin karriär på universitetet i takt med att jag hade blöjexem! Men Sara är skylldig mig ett tack eftersom hennes nya lärare var 26 år gammal och rena rama Magnus Betner kopian... Så kanske att det satt någon förvirrad man där uppe och råka sända denna snyggingen fel, men tack ändå, bättre lycka nästa gång kanske?!

Har även varit på Body Jam i dag, fantastiskt kul timme med olika danser. Ibalnd tycker jag liksom att jag får in ett steg otroligt bra, ser liksom mig själv som en ny medlem i dansgruppen Bounce med stora linnen och brallor och kepsen på sniskan, känns så jädrans bra och tänker att detta måste jag även kolla in i spegeln...Attans!! Det skulle jag aldrig gjort...jag insåg genast att det stora linnet blivit tight, de coola byxorna som från början varit svarta blev ett par gråa urtvättade och kepsen var som bortblåst...men en dansande elefant har ju också sin charm;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är bara att säga tack!

2009-01-21 @ 15:45:21
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: elin

du är allt för söt!

2009-01-21 @ 18:08:58
Postat av: Anonym

haha;) du e skööön du! Jag säger bara stockholm, hotellfrukooooost. mmm.. nu ska jag äta tacopaj, hörs imöörra.pöss

2009-01-21 @ 19:21:18
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e la för go ! Kram moster

2009-01-29 @ 22:39:57
Postat av: Anonym

Du e la för go ! Kram Moster

2009-01-29 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0