Måndag..

Måndagen i dag har gått åt till att tvätta...jösses amalia vad mycket man kan få plats med i en tvättkorg...men nu är allt rent och doftar sköljmedel, mm! Har även varit på glasögonormarnas meka (Smarteyes) för synundersökning...ska verkligen bli spännande och se vart de här barkar. Den haltande optikern tog mycket god tid på sig...att hitta knapparna på tangentbordet (kunde se detta trots min halvblindhet), med att kolla mina stackars ögon gick då mycket snabbare... sen då vi skulle komma till priset visste han inte riktigt förrän nästa vecka...men sen sa han att han visst på torsdag...mycket rörigt. Och till tråga på allt frågade han mig vad jag betalt för mina gamla linser...då drog jag en liten vit om att jag inte minndes alls, undra bara om han skulle sätta priset därefter? Hmm, som sagt vart detta kalas slutar vet jag tusan, den som lever får se (sen om man ser det bra eller lite suddigt är nästa fråga)

På fredag ska jag till Stockholm med Jossan Tossan:) ska bli såå roligt. Har efter mycket arbete från Jossans håll (din stacakre) äntligen lyckats få biljetter till Let´s dance!! Nu hoppas vi bara att vi ser dansgolvet;)

Ha en trevlig kväll... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det skulle inte förvåna mig att vi hamnar bakom en pelare lr nåt! :)Vi kommer ha sååå kul! bodyjam idag?:)pöss

2009-01-27 @ 09:25:13
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: yvonne

Jaha, då är de inte snyggingen vi ska ha ögonen på, jo du förstås, men vi andra kommer att ha stenkoll på publiken. lycka till hoppas vi får se en skymt av er KRAM

2009-01-29 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0