Help, I need somebody HELP!!!


Är en av de underbara låtar jag lyckats ladda ner från nätet och skulle till att stoppa in den i ipoden...vipps! Så fungerade det  inte...min ipod är sönder...jag som har så mycket bra musik som jag velat lyssna på...


Ni som trodde att jag skulle komma tillbaka med nya friska andetag till bloggen efter tentan (som gick åt skogen ) har fel... Om ni haft en bra dag hittills, SLUTA LÄS!


Bitterfittan Emmelie (ursäkta uttrycket) ska nu lätta sitt hjärta:

  • Ipoden är sönder
  • Omtenta på gång
  • Stökig lägenhet
  • Ser som en kratta med mina glasögon (var inne på olika glasögonbutiker idag...3000 kr för att få ett par nya glasögon och då är inte min synundersökning inräknat och absolut inga märke på brillorna... Funderar på hur mycket en blindstav skulle kosta...
  • Min dragkedja på min dunjacka har gått sönder, vilket innebär att jag vart tvungen att lämna in den till någon sömmerska efter mycket om och men. Jag får nu gå i min tunna jacka i kyla, regn och slask.
  • Äckligt töväder.
  • Stor disk som ingen förutom jag lär ta tag i.

Om ni nu mot all förmodan fortsatte läsa, sorry! Ska försöka gottgöra er...


Gladfittan Emmelie (tro det eller ej, men ibland existerar hon) ska säga några rader:


  • Ska äta mormors köttbullar, mmm!
  • Har inget utomhusyrke, slipper vara ute i slasket J
  • Är ledig från skolan idag, kan ligga och titta på Sex and the City boxen vilket i sin tur betyder att jag fått valuta för mina pengar.
  • Mina blommor är inte vissna.
  • Och den musik som jag inte kan få in på ipoden har jag i alla fall på datorn (även om den är lite klumpig och ha med på springbandet på gymet)
  • Mina element är inte längre kalla vilket innebär att jag slipper ha sällskap i duschen (sällskap i duschen är väl inte i sig fel, men om det är med en oinbjuden rödklädd gubbe i 60-årsålden tackar i alla fall jag nej!)
  • Har gett Smart eyes en chans (stället där man köper glasögon som man beställer en Big Mac... Inga hemlån, inga märken men PERFEKT för en fattig glasögonorm som inte föddes med guldbyxorna på...995kr för ett par nya ögon! Yippi!)

Nu ska jag krypa ner i min säng och njuta av ännu ett bra avsnitt av Sex and the city, det är man värd då man är ett schizofrent kvinnligt organ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-19 @ 16:02:30
URL: http://sara
Postat av: Anonym

Jag älskar att ditt bloggande är tillbaka, trots att du är bitter!! Vi kan vara surfittor ihop tills våra jävla tekniska prylar är lagade, o nu till råga på allt så kan jag inte ens komma in på piratebay! HELVETE!!!! Snart får väl datorn också lämnas in på lagning under obestämd tid, kan det ta tre månader då kanske?????

2009-01-19 @ 16:05:00
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

UNDERBART att ha dig tillbaka gumman!!!

Å sex and the city är mkt bra när man bara skall koppla av å så!!!

Å håller helt med Sara att surfittor e vi alla ibland...De tillhör liksom:D!!!



Hoppas vi ses snart pöss

2009-01-19 @ 20:33:57
Postat av: Elin

hahahaha det var det roligaste inlägget jag nånsin har läst! Nästan lika roligt som sms jag fick strax efter att elementgubben hade kommit på dig naken i duschen:) Kul att träna idag också! Vi ses imorgon! puss puss gumman!

2009-01-19 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0