Go kväll!


Tänkte börja med att ge er en liten känga...ser att det är många som är inne att läser i min lilla blogg...men dock inte så många komentarer från er... Så skriv på om jag ska lyckas konkurera med Blondinbella;)

Det senaste dagarna skulle jag ha pluggat, men det har gått totalt åt skogen. I dag gick jag till och med till biblioteket men det hade ju även två av mina kära klassisar gjort...blev mer skvaller än studier...men trevligt var det!

Nu tänkte jag kolla in Kvällsöppet med Ekdahl, ämnet i kväll är kriminella gäng! Tycker att det är så otroligt spännande men otroligt otäckt. Skulle jag kanske lägga min lärarkarriär på hyllan och istället bli konstapel Andersson och få stopp på de kriminella gängen? Jag kan ju självförsvar;)

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker jag e ganska bra på att lämna avtryck:D!!!

Du skulle bli en bra konstapel, fatta du kommer få ett rykte runt hela Sverige med ditt självförsvar...Vi har flera sett det och fruktar det!!!

gonatt vännen

pöss

2009-01-28 @ 23:21:08
Postat av: Anonym

Kan DU självförsvar?? det har jag ALDRIG hört innan, absolut inte på nån fest och jag har aldrig sett dig testa självförsvar på någon.. Eller nu minns jag något, en kommentar som du sa till en stackars nedbrottad kille: "Oj, det har aldrig fungerat på någon förut"



Ha så kul i huvudstaden!! puss

2009-01-29 @ 20:34:32
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag håller med sara ! / bella

2009-02-19 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0