Plugg, so

Go kväll!

Var ett bra tag sedan jag skrev nu. Men har varit otroligt mycket i skolan och är rädd att det är otroligt otroligt mycket mer som fortfarande är kvar att göras. Har hållt på med ett grupparbete Ubåtskrisen under 80-talet nu ett tag men nu börjar de ta på de...skönt!
Har fått min första hemtenta som ska vara inne nästa fredag på tolv sider som ska vara baserade på en engelsk bok...attans att jag inte lyssnat på mina föräldrar varje gång de sagt att jag ska läsa en engelskabok och attans att jag åkte till London och hamnade i en klass med 7 andra svenska var av elva elever i klassen...Önska att jag kunde vrida tillbaka tiden i London...dels för engelskan och dels för att jag inte mådde jätte bra under min period där...så snälla ni...gnugga era geniknölar och uppfinn en klocka man kan vrida tillbaka tiden på! Tills dess är det väl bara att läsa på med min knaggliga engelska!

I går var det en stor dag...
1. Min kära Elli blev 22år! Grattis grattis!
2. Min kära Elli startade en blogg...wii! Ytterligare en blogg att läsa, kul!

Nu ska jag ta och käka något och göra mig redo för läggdags...är så otroligt trött hela tiden...gäsp!

Puss och kram på er kära läsare! Glöm inte att lämna en liten komentar...de förgyller alltid!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack, ska göra mitt bästa för att förgylla din tillvaro lite..=) Puss

2009-02-12 @ 23:20:31
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0