Från sprödbakad fisk till höjdhoppsgroda?

Fredag igen och ännu en vecka på året börjar närma sig helg...alltid lika skönt med fredag, även om jag måste plugga i helgen. I kväll ska jag bara ta det lugnt, mår inte hundra, ont i halsen, huvudet och känner mig lite småfebrig i kroppen. Så det blir att bädda ner sig framföt Let´s dance men ytterligare en kopp te.

Let´s dance ja, såg ni förra veckan då Elisabeth Höglund skakade loss sina höfter riktigt ordentligt?! Fantastiskt! Jag hoppas att jag vid den åldern också är kapabel till att svänga stjärten som Bettan gör!

Förresten, idag åt jag mat med höjdhopparen Stefan Holm...eller ja, vi satt i alla fall i samma matsal. Han har ju börjat arbeta på Karlstads universitet. Så nu lite inside information...fredagen den 13 februari åt Stefan Holm sprödbakad fisk, potatis och limesås... precis som jag gjorde...kan detta vara receptet på att hoppa galet högt? Får väl se om jag förvandlas från en dansande elefant till en hoppande groda...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar elisabeth;)hon är underbar den människan!

2009-02-14 @ 09:23:49
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: elin

nej fy, jag gillar inte elisabeth! Hennes röst tar livet av mig:) Hehe jag missade Stefan Holm, men förra gången jag jobbade så var han inne och kikade på en sodastream. Så det kanske är fisk och bubbelvatten som gäller för mr Holm? Dock köpte han ingen snåljåp:)

2009-02-14 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0