Superwomen!!!

14 februari, alla hjärtand dag har passerat. Och kommer ihåg att de var just på alla hjärtans dag för ett x antal år sedan jag bröt min stackars stortå...efter att min syster jagat mig och jag råkade fastna med tån och snubbla till på hallmattan...ajaj!

Efter några dagar beslöt vi oss i alla fall att göra ett besök på akuten (för att se att inte tån hoppat snett) Det roliga var att under tiden vi väntade i i väntrummet kom det inhoppades en snygg kille på kryckor, några år äldre än mig. Vi röntgades efter varandra och det visade sig att vi bägge hade brutit tån...(här hade det ju passat väldigt bra om jag sedan skrev att killen på kryckor och jag sedan blev ett par...två brutna tår och runt alla hjärtans dag...men nej) Det jag vill komma till är att jag inte hade några kryckor...men att han hade...Emmelie superwomen... (undra hur många gånger jag berättat detta i samanhang då killar hävdar att de är starkare...no!)

Jag minns att jag bröt tån på en tisdag...på lördagen skulle jag ju tävla...och frågan var om jag skulle ro detta i land... Men efter att brutit mer eller mindre på läkarens rekomendationer genomförde jag tävlingen...min pappa fick kvällen innan gå igenom allt vad källaren hade att bjuda som ett slags skydd för min tå (fick ju inte böja den) Efter lite letanade hittade pappa ett gamalt spislock, av detta sågade han till något som liknade en liten sula...Och denna sula gjorde susen...jag tävlade och vann!! Kände inte det minsat i tån förrän jag gått av prispallen och Tommy kommer och ska gratta mig och trampar mig på tån....men jag vann!!!

jaha, då har jag lyckats fördriva lite av min pluggtid...bestämde mig för att plugga hemma en stund...men har hitills inte gått så bra (ovanligt?) men nu MÅSTE jag ta mig i kragen! Superwomen Emmelie klarade sig utan kryckor...frågan är om Superwomen kommer klara av att plugga?!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

De klart du kommer klara plugget, de e jag säker på!!!

Tack för igår gumman<3

pöss

2009-02-15 @ 10:52:55
Postat av: Ellinor

Ja detta minns jag allt, oj vad du klagade haha. Men klart det va synd om dig! Pusss

2009-02-15 @ 11:16:56
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0