Rent, rent...strålande rent!

Japp dagen har gått åt till sanering. Men nu är det återigen rent här. Skönt!


Så nu sitter jag här med mina värmeljus och har precis ätit persikohalvor med vaniljglass... mm! Var evigheter sedan jag åt vaniljglass, hade nästan gömt hur gått det faktiskt var.


Tittade på familjen Annorlunda, ni vet den där serien på tv 4 om ett antal familjer som har rätt många barn. Och visst att man vill ha barn men kanske får de finnas gränser. Jag kan ju bara tänka på hur mycket disk jag själv måste diska och då är jag själv... tänk då fler personer... då lär ju inte endast vara disken som är jobbig, blöjor, snuviga näsor, tårade ögon och skrapade knän... suck! Tror att jag aldrig kommer hamna i en situation med så många barn... men man ska aldrig säga aldrig...


Ha en trevlig kväll och missa inte Beck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0