Bug(g)ar och bockar! TACK ALLA!

Då var man 22år då!


Tack alla för alla fin grattishälsningar! Och tack goa Sara och Elin för sång, frulle och tårta i morse, ni är för söta... blev så glad så, synd att man inte fyller varje dag;) Och tack för presenten, längtar så tills dagen jag ska unna mig en skönhetsbehandling, tror att det blir massage denna gång!


En annan sak man längtar efter är ju onsdag... pengar, ÄNTLIGEN! Dock är det mycket utgifter denna månad... t.ex. busskort till min praktikplats... vilket kan innebära att det inte blir pengar över till styling av mitt hår... ledsen mina medmänniskor, men skyll på csn! Det är stora övervägningar här i livet... ska man va fin i håret har man inte råd att köpa ketchup... köper jag ketchup blir det inga slingor... frågan är vad som är godast till makaroner... (en känsla av en snygg frilla eller en uppiggning av pastan? Som sagt svåra beslut!)


Nu jag lägga mig, man blir så fruktansvärt trött då man är gammal! ;)

Puss och kram på er alla mina godingar, ni vet vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggar alla i världen eller??=) grattis i efterskott! kram Emma

2009-02-25 @ 22:09:56
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0